Завдання для 5 класу для самостійного опрацювання
на період карантину з 05.02.18 по 09.02.18
Українська мова
Підготуватися до контрольної роботи «Словосполучення і речення.»; повторити §8 с. 32-35 та §9 с. 36-39.
Українська література
Біографія О. Олеся. Прочитати «Микита Кожум’яка.»
Русский язык
Выучить правило об имени существительном, роде имен существительных.
Параграф 42 стр. 196-197. Упр.198 стр. 197( выписать имена существительные).
АНГЛІЙСЬКА МОВА
Тема : Природа
1). Read the text and choose the correct item.
The Adventures of Tom Sawyer
By Mark Twain
Saturday was a beautiful day. It was summer and the sun was hot and there were flowers in all the gardens.
It was a day for everybody to be happy. But Tom was the unhappiest boy in the village.
He came out of his house with a brush and a big pot of white paint in his hand. He looked at the fence. It was three metres high and thirty metres long.
He put his brush in the paint and painted some of the fence. The sun was shining brightly. There were no clouds in the blue sky. It was very hot and Tom didn’t want to work.
He stopped and looked at the fence, put down his brush and sat down. There were hours of work in front of him and he was the unhappiest boy in the village…
1. It was a beautiful ..... day.
a) summer b) winter c) autumn
2. Tom was ..... .
a) very happy b) not happy c) the happiest
3. There were ..... clouds in the blue sky.
a) one b) many c) no
4. The weather was ..... .
a) sunny b) windy c) cool
5. Tom was the unhappiest boy because ..... .
a) it was Saturday b) he had to work c) he was alone
2) Put the words in the correct order to make sentences.
1. In / it / England / snowy / always / winter / cold / sometimes / and / in / it’s / is / .
2. rainy / spring / In / sometimes / it’s, / but / it’s / sunny / usually / .
3. of / starts / at / the / Spring / London / March / in / end / .
4. cold / not / like / spring / Many / much / because / the / weather / is / very / people / .
5. summer / children / But / like /.
3. Write these words in the alphabetical order.
1. Shine, look wear, beat, pull.
2. Windy, snowy, rainy, sunny.
3. Light, rainbow, hail, snowflake.
4. Hard, easy, right, wrong
Інформатика
Завдання: створити рисунок в програмі Paint з використанням лише геометричних фігур.
Природознавство
1. Підготувати реферат
А. розподіл сонячного світла і тепла на поверхні Землі.
2. Грунт. Види грунту. Властивості та значення грунту для живих організмів.
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
Тема. Безпека спілкування в Інтернеті.
Сучасний Інтернет – це не тільки багато комп’ютерів, але й дуже багато людей, для яких мережа є новим засобом спілкування.
Серед переваг Інтернету можуть бути: він є джерелом найбільш свіжої інформації; має великий обсяг інформації у будь-яких галузях; є зручним засобом комунікації; за його допомогою можна навчатися, розважатися, купувати і продавати, заробляти гроші тощо.
Ризики, які існують для користувачів мережі: Інтернет можуть використовувати для розсилання комп’ютерних вірусів і небажаної пошти; зарази отримання інформації особистого характеру для крадіжок, шантажу, переслідувань; для вимагання грошей у вигляді організації допомоги; для поширення і залучення до порнографії; для втягування у ситуацію торгівлі людьми; для інформування про сайти, небезпечні для дітей, наприклад, про секти, наркотики та їх виготовлення, суїциди, різні види насильства.
Правила безпеки в Інтернеті
- Нікому без дозволу батьків не давати особисту інформацію.
- Якщо знайдете якусь інформацію, що турбує вас, потрібно негайно сповістити про це батьків.
- Ніколи не погоджуватися на зустріч з людиною, з якою ви познайомилися в Інтернеті. Якщо все ж таки це необхідно, то спочатку слід запитати дозволу у батьків, а зустріч повинна відбутися в місці й у присутності батьків.
- Не посилати свої фотографії чи іншу інформацію без дозволу батьків.
- Не відповідати на нечемні і грубі листи. Якщо одержите такі листи не з вашої вини, то сповістіть про це батьків, нехай вони зв’яжуться з компанією, що надає послуги Інтернет.
- Розробити з батьками правила користування Інтернетом. Особливо домовтеся з ними про прийнятний час роботи в Інтернеті і сайти, на які ви збираєтеся заходити.
- Не заходити на аморальні сайти і не порушувати без згоди батьків ці правила.
- Не давати нікому, крім батьків, свої паролі, навіть найближчим друзям.
- Не робити протизаконних вчинків і речей в Інтернеті.
- Не шкодити і не заважати іншим користувачам.
Домашнє завдання:
1. Ознайомся з «Правилами безпеки в Інтернеті», поділися пам’яткою з друзями.
2. Проаналізуй ситуації:
1). Новий Інтернет-приятель просить надіслати фото твоєї домашньої тварини в різних кімнатах квартири.
Як вчинити? Чи безпечно надсилати такі фото?Чому?
2). На твою електронну поштову скриньку надійшов лист із темою «Надішліть відповідь негайно. Ваш провайдер» з вимогою вказати номер договору про підключення до Інтернету домашнього комп’ютера.
Як вчинити в такій ситуації? Що робити?
Музичне мистецтво
Вірші Осадчука муз. Гірського «Рідна мова» - вивчити, підібрати вислови про пісню.
Образотворче мистецтво
Виконання пейзажної композиції за враженням. Техніка виконання-графіка
Праця
Метод фантазування,намалювати ескіз
Спецкурс «Я та моє здоров’я»
Скласти правила дружби.
Завдання для 5 класу для самостійного опрацювання
на період карантину з 12.12.16 по 18.12.16
Предмет |
Завдання |
Укр. мова |
п.20, впр.158, впр. 162, п. 21, впр. 165, впр. 167
|
Укр. літ-ра |
с. 143-145, впр.4 с. 146-147, скласти акровірш |
зарубіжна літ-ра |
вивчити вірш с. 135 с. 138-150 |
Англ. мова |
впр. 1, с.78 с.79, впр. 3 |
Рос. мова |
п. 26, упр. 118, упр. 129 п.27, упр. 127, упр. 133 |
Математика |
п. 19, № 719, № 721, № 724 п. 20, №762, 759 п. 21, №787, 789 |
Природознавство |
§30 Підготувати повідомлення про
дослідження Місяця; зробити малюнок 93
§ 33 Знайти відповіді на питання 1, 2, 3 стор. 141 |
Історія Укр. | § 15, скласти план |
Предмет |
Завдання |
Укр. мова |
Твір - опис тварини в художньому стилі |
Укр. літ-ра |
стор.143 - 144 (вивчити визначення) |
Світова літ-ра |
Марк Твен (знати основні біографічні відомості письменника); Опрацювати зміст повість "Пригоди Тома Сайра та Гекльберрі Фінна" ( читати і переказувати) |
Англ. мова |
1) ex. 1, p.98- слова; ex.6, 2) ex.6, p.101- скл. 7-8 реч. про різну погоду3) ex.6, p.102 – вставити слова замість пропусків.; повт. кількісні числівники |
Рос. мова |
стр. 221-235 (правила) упражнения № 221, 230 |
Математика |
§ 23-25 с. 222,223 виконанн завдання. |
Природознавство |
§20,с 141-149 §13,с 88-97 |
Історія Укр. |
§15-16. |
Інформатика |
§3.1 с.87-93 №4-6 (письмово); §3.1 с. 87-94 № 7-9(усно) № 5 (письмово); Додаткове завдання: створити рисунок в програмі Paint з використанням лише геометричних фігур. |
Праця |
Які види аплікації існують. Добір матеріалів для аплікації
|
Образотворче мистецтво |
Створити натюрморт в техніці колаж
|
Музичне мистецтво |
Р.Глієр. Концерт для голосу – слухання сл.. Рибчинського ., муз І.Карабиця «Пісня на добро» - розучування; Продовження роботи над піснею «На добро». |
|
|