Класні керівники та вихователі школи-інтернату під час канікул відвідують родини вдома та надають рекомендації батькам щодо організації дозвілля та відпочинку дітей у канікулярний час.
З метою контролю організації дозвілля та відпочинку дітей класні керівники та вихователі відвідали родини вдома.
У рамках Тижня сім’ї, з метою формування психолого-педагогічної культури сім’ї, сприяння встановленню в родині атмосфери довіри, взаємоповаги, тісної співпраці, творчого самовідкриття 03.03.2017 року у ЗОШ-інтернаті відбулися загальношкільні батьківські збори «Від щасливої родини – до майбутнього країни». Почалися батьківські збори з музичної композиції "Батьки та діти", яку підготували наші вихованці.
Практичний психолог Броваренко О.М. провела міні-тренінг на сприяння встановлення в сім’ї доброзичливих та гармонійних стосунків. Під час тренінгу присутні діти та батьки завдяки психологічним вправам дізналися, наскільки вони добре знають один одного, учні висловлювали побажання своїм батькам, а батьки оцінювали позитивні якості своєї дитини. Соціальний педагог Нижегородова С.А. розповіла батькам про особливості спілкування дітей за межами школи, дому та про небезпечні ситуації, які можуть трапитися з дітьми на вулиці в разі недостатнього контролю з боку дорослих та розповсюдила пам'ятки з рекомендаціями для батьків. Наприкінці заходу кожна родина отримала щоденник-записник «Я і моя родина».
До Дня безпечного Інтернету 03.02.2017 року у ЗОШ-інтернаті пройшли загальношкільні батьківські збори, на яких заступник директора Іванченко І.М. розповіла батькам про небезпеку, яка може очікувати їхніх дітей у віртуальному світі, учитель інформатики Вовк Н.О. ознайомила присутніх з правилами користування всесвітньою мережею Інтернет. Батьки переглянули та обговорили фільм «Безпечний Інтернет».
З метою контролю за проведенням дозвілля дітей в канікулярний період педагогічні працівники школи відвідали сім'ї своїх вихованців.
З метою профілактики соціального сирітства та збереження цілосності сімей, у рамках шкільного проекту «Родина – діти – школа: долаємо труднощі разом» педагоги ЗОШ-інтернату відвідали сім’ї, які опинились у складних життєвих обставинах, і надали їм допомогу у прибиранні та наведенні порядку у житлових приміщеннях.
Тиждень родинно-сімейного виховання
07.11-11.11.2016 р.
У кожного з нас є на світі люди, перед якими ми завжди в боргу, які дали нам життя, і все, що ми маємо – завдяки тільки їм.
Так, звичайно, це наші батьки!
«Мати, матуся, матінко, ненька, матусенько, мамочко», ‒ так звертаються діти до найріднішої людини. Мати любить свою дитину, завжди її розуміє, допоможе, підтримає, розділить радість і
горе. Мама завжди ніжна, лагідна, турботлива, щедра, добра…
Жінка з давніх-давен вважалася берегинею роду, а ось батько, тато, татусь – завжди сильний, мудрий, справедливий, інколи суворий – вважається годувальником, господарем дому. Від того, як діти відносяться до своїх батьків, поважають, слухають й шанують своїх батьків, залежить як добре вони будуть жити у самостійному житті. Тому, недарма з учнями 1-9 класів проведено години спілкування «Найдорожчі у світі» за участю батьків.
В рамках Тижня також проведено:
- психолого-педагогічний консиліум «Підтримка учнів, які опинилися в складних життєвих обставинах»
- класні батьківські збори. До порядку денного включено: 1. Взаємостосунки дітей і батьків. Підвищення самооцінки та самоповаги дитини (за участю практичного психолога ЗОШ-інтернату Броваренко О.М.) 2. Протимінна безпека. Дії населення при виявленні вибухонебезпечних предметів. 3. Правила техногенної та пожежної безпеки.
А.С.Макаренко вважав, що найдоступніший спосіб зв'язку школи і сім'ї - це індивідуальна робота з батьками, яка дозволяє встановити безпосередній контакт із кожним членом родини учня, домогтись більшого взаєморозуміння в пошуку шляхів впливу на особистість дитини.
З метою налагодження контактів з батьками, з'ясування загальної та педагогічної культури сім'ї, умов життя учня, його місця в сім'ї і ставлення до нього старших класні керівники та вихователі школи-інтернату впродовж навчально-виховного процесу та під час канікул відвідують родини вихованців і надають батькам допомогу в організації дозвілля дитини, проводять педагогічні консультування щодо визначення шляхів і засобів розвитку та виховання дитини , обговорюють питання, які турбують батьків.
В. Сухомлинський вважав, що сім’я – «джерело, водами якого живиться повноводна річка нашої держави».
Виховання дітей у сім’ї є першоосновою розвитку дитини як особистості. Духовний вплив батьківського дому на формування особистості створюється завдяки щирій материнській ласці, любові батька, домашньому теплу, піклуванню, затишку і захисту, родинній злагоді.
Важливу місію координації виховних дій сім’ї покладено на школу, і від того, як організована і реалізована робота з батьками, значною мірою залежить успішність процесу навчання і виховання дітей.
Батьки і вчителі повинні бути партнерами, активними співучасниками творчого процесу виховання учнів.
З метою успішної роботи педагогів з батьками в ЗОШ-інтернаті 27.10.2016 відбулось засідання педагогічної ради «Інноваційні форми і методи роботи з батьками учнів» за участю батьківської громадськості. Учителі, вихователі, батьки в ході роботи обговорили найефективніші шляхи узгодження, координування виховних впливів на дитину та висловили пропозиції щодо більш результативного співробітництва сім’ї та школи.